دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

دلسا بهترین برا مامان و بابا

به روایت تصویر

1393/3/28 13:28
نویسنده : mamani
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیمحبت

عسل مامان 25 خرداد با بابای بردیمت بهداشت و واکسنتو زدیم من انتظار داشتم که کلی گریه کنی ولی اصلا گریه نکردی دلیلشو دیگه من نمیدونم منم خوشحال از اینکه درد نکشیدی وگفت قد و وزنت خیلی خوبه مخصوصا قدت و من و بابا خیلی خوشحال شدیمniniweblog.com

راستی یادم رفته برات بگم چند هفته پیش دوتا از دندونای پاینیت نیش زدن ومن خیلی تعجب کردم آخه بدون دردسر تشریف اوردن هرچند دراومدن دندونای قبلیتم بدون دردسر بودن

آخه تو دلسای منی همچنان قوی و  نیرومندیniniweblog.com

واینم عکسای خانم

اول از همه عکس خانوادگی تولدت به همراه دختر عموت ساحل

از اول تولد تا آخرش در حال پفک خوردن بودی مامان حرص خوردن

دلسا در دنیای اسباب بازیها

دخمل حسود من تا کلاتو سر عروسک گذاشتم خودت برداشتیش سرت کردی

دلسا وکیسان در مزارع سرسبز

اینم دلسا وسط نخودفرنگیهای مامان

مامان دلش خوشه که نخود تمییز کرده

آب بازی جیگر طلا

رودخونه بلاغ شازند

دلسای خندون در جشن نیمه شعبان

خونه بابا بزرگ

 تو واسه ما عزیزترینیبوس

پسندها (5)

نظرات (3)

مامانی اریان
28 خرداد 93 16:37
نگا کن چه خوشش اومده از اب بازینیمه شعبانت مبارک از لبخندت معلومه جشن نیمه شعبان بهت خوش گذشته اشکال نداره ایندفعه میبخشم اما دفعه ی بعد به فکر ما هم باشیدو عکس یادتون نره
مریمی
16 تیر 93 9:31
ای جوووووونم دلسا خوشجله ماشااله بزرگ شده ها!
mamani
پاسخ
ممنون خاله مریم.گل پسرا ببوس
نی نی عکس
1 شهریور 93 14:04
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir