دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دلسا بهترین برا مامان و بابا

نفسای اخر زمستان

1392/12/24 20:10
نویسنده : mamani
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیز مامان

قلبقلبقلب

زمستون داره نفسای آخرشو میزنه و نوروز در راهه niniweblog.com

تو روز به روز بزرگتر وقویتر میشی

niniweblog.com

niniweblog.com

 

،عزیز مامان چه زود گذشت هروقت بیرون میرفتم دختربچه 8.9 ماهه میدیدم میگفتم کی دلسا من 9 ماهه میشه چه زود گذشت چه زود بزرگ شدی(مامانی آخه تو خیلی فسقلی بود).....

niniweblog.com

  

یادم میاد چقدر منتظر اولین لبخندت بودیم ،منتظر دمر شدنت،منتظر غلط زدنت ،منتظر سینه خیز رفتن و چهار دست وپا رفتنت بودیم،همه اینا گذشتن و ما هر  روز شاکرتر از دیروزیم .........

 

فقط بخاطر وجود تو بودن تو ......

 

تو به ما من وبابا، مخصوصا من امید زندگی امید بودن دادی، میدونی چرا میگم مخصوصا من ؟

بخاطر اینکه بعداز رفتن دایی جونت دیگه امید به زندگی نداشتم همش نگران بودم همش دلهره داشتم از وقتی تو اومدی زندگی رنگ دیگه ای پیدا کرد زندگی قشنگ شد هر چند داغ برادر هنوز تو دلم هست و میمونه،

مامان جون ببخشید دیگه از این حرفای غمگین نمیزنم ناراحتت کنمماچماچماچ

 

از ماه پیش  شروع به خریدای عیدت کردیم وقتی بیرون میرفتیم دنبال لباس برا تو بودیم بالاخره خریدای شما تموم شد فقط مونده یه دستمال سر خوشگل یا کلاه فانتزی

niniweblog.com

 

بابای میگه هرچی میریم بیرون فقط برا  این خانم خرید میکنیم راست میگه دیگه

niniweblog.com

 

چند روزه مامان با کمک بابای و دختری  مشغول خونه تکونی وتمییز کاریم حسابی داریم به خونه برق میندازیم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

  

اینم عکسی از دخترم که کمک مامانی میکنه

 

 

جیگرمنننننننننننننننننننننننننی عزیزم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریمی
23 اسفند 92 10:14
عزیییییییزم تبریک میگم. وبت خیلی عالی شده ای جوووووونم خوشجل خانومو بااون کمکهاش
mamani
پاسخ
مرسی مریم گلی جونم.واقعا امیدوارم کردی
نسیم
23 اسفند 92 20:29
ای خدا اینو نیگاه عزیز دلم بوس به روی ماهت
mamani
پاسخ
ممنونم نسیمی جونم